Obserwatorzy

czwartek, 1 lipca 2010

Motyle









5 komentarzy:

  1. nie lubię Cię, do nas chyba nie dolatują w te wakacje:(
    śliczne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  2. ojoj...przykro mi :( Ale Ty za to masz wybór w widokach morskich, latarniach...w kwiatach miejskich...A mi pozostała wieś :D
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Wsi urocza wsi spokojna ... chętnie bym z Tobą po łące za motylkami polatała ... w ogrodzie mam wszelakie kochane robalki oprócz motyli ... chyba wszystkie na łąki się przeniosły.
    A łap, że Ty te piękności bo uroczo Ci pozują!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ola skąd ty tyle motyli dorwałaś ????? ja to tylko cytrynki widuje i cholery szybko latają i jakies nieśmiałe są, nie daja się sfotografować :D
    a wwogóle to zapraszam na mojego niu bloga - zainspirowalyscie mnie z Dusiową do stworzenia miejsca na moje fotki, fenks !!!!
    http://olennkaphoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. * Danusio - fakty w tym roku motylki obrodziły, ale to też zależy od pogody i są tylko na polanie pod lasem :) Twoje zdjęcia też są piękne - widać jak każda z nas ma różne podejście i inne spojrzenie, co jest bardzo ciekawe :)
    * Olu - te moje też szybko latają, czasami nieźle się za nimi na biegam i poczekam aż jakiś raczy siąść i się sfotografować. Co do inspiracji to się bardzo cieszę, że kolejna babeczka dołączyła :) Byłam u Ciebie i zbożowe fotki są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń